Det här kunde jag gjort i helgen.

1. Åkt till Barcelona med två vänner. Haft galet kul och eventuellt (hyfsat liten chans, men ändå) styrt plåtar till El Classico och allmänt bara njutit i en av de grymmaste städerna jag varit i.

2. Åkt till St Tropez, hängt med franska vänner, varit på villafest och blivit bjuden på god mat.

3. Stannat kvar i Aix för vanliga, härliga, helgrutiner och sett Birdy Nam Nam (http://www.youtube.com/watch?v=P4wQKIRwYWo) på Mistral. Gått och sett Away We Go på bio med en söt tjej.

Jag valde då istället nummer 4; stanna kvar i Aix, ha feber, hosta sönder lungorna, inte ha möjlighet att äta mat utan att ha fett ont i halsen och inte lämna lägenheten på fyra dagar. Deviens fou. Lacka på alla som övergivit mig för Barcelona och St Tropez. Spela Starcraft så pass mycket att t.o.m. detta nästintill fulländade spel blir tråkigt. Kolla Californication så pass mycket att t.o.m. denna nästintill fulländade serie blir tråkig. Tycka jäävligt synd om mig själv.

Men i övrigt är livet jävligt najs. Jag brukar sitta och äta lunch med öppet fönster, sola i artongradig värme och lyssna på Pink Floyd. I slutet av November. Det går att vänja sig vid.

Kanske skriver ett lite längre inlägg om hur livet här har varit så småningom. Kanske. Lite bilder finns annars att skåda på facebook (om någon nu har missat det).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback